19 Mayıs 2017 Cuma

Samsung Galaxy Ace S5830 & S5830i Root Yapma

ROOT DOSYASI İNDİRMEK İÇİN TIKLA
Herhangi bir işlem yapmadan önce uyarımızı yapalım; Bu işlemin telefonunuzu garanti kapsamı dışına çıkaracağını ve herhangi bir sorun sonucunda sorumluluk kabul etmeyeceğimi bildiririm. ****Galaxy Ace S5830 CWM&ROOT****​ 1. Adım: CWM için ilgili dosyaları indirerek işleme başlayınız. (CWM DOSYASI) 2. Adım: İndirilen dosyayı hafıza kartında ana dizine kopyalayıp cihazı kapatıyoruz. 3. Adım: Telefonu recovery modunda çalıştırmak için; Ses artırma+Power+Home (orta tuş) tuşlarına aynı anda basıp cihazın recovery modunda açılmasını bekliyoruz. 4. Adım: Aşağıdaki resimde olduğu gibi Choose "apply update from sdcard" kısmından "CWM 5.0.2.6-Cooper.zip" dosyasını seçip gelecek ekranda ses açma ve kısma tuşları ile yüklemeye ilerleyip onaylıyoruz ve yükleme sonrasında ''Reboot system now'' seçeneğini seçip cihazı yeniden başlatıyoruz. ****ROOT****​ 1. Adım: Root için gerekli dosyayı indirip hafıza kartında ana dizine kopyalayalım. (ROOT DOSYASI) 2. Adım: Telefonu kapattıktan sonra CWM recovery modunda açmak için Ses artırma+Home+Power tuşlarına aynı anda basıyoruz... 3. Adım: Açılan ekranda Choose "install zip from sdcard" kısmından Select "Root_Cooper.zip" dosyasını seçip gelecek ekranda ses açma ve kısma tuşları ile yüklemeye ilerleyip onaylıyoruz ve yükleme sonrasında ''Reboot system now'' seçeneğini seçip cihazı yeniden başlatıyoruz. ****Galaxy Ace S5830i CWM&ROOT**** ​ 1. Adım: CWM ve ROOT için ilgili dosyaları indirerek işleme başlayınız. (CWM DOSYASI) - (ROOT DOSYASI) 2. Adım: İndirilen dosyayı hafıza kartında ana dizine kopyalayıp cihazı kapatıyoruz. 3. Adım: Telefonu recovery modunda çalıştırmak için; Ses artırma+Power+Home (orta tuş) tuşlarına aynı anda basıp cihazın recovery modunda açılmasını bekliyoruz. 4. Adım: Recovery modunda "apply update from sdcard" kısmından "ClockWorkRec5830i.zip" dosyasını seçip gelecek ekranda ses açma ve kısma tuşları ile yüklemeye ilerleyip onaylıyoruz ve yükleme sonrasında ''Reboot system now'' seçeneğini seçip cihazı yeniden başlatıyoruz. 5. Adım: Yüklemiş olduğumuz CWM Recovery modunda “install zip from sdcard” seçeneğine girin. “choose zip from sdcard” seçeneğine tıklayıp açılan ekrandan “update.zip” dosyasını seçin. Karşınıza çıkan ekrandan ”Yes – Install update.zip” seçeneğini işaretleyin. Dada sonra ise “reboot system now” seçeneğini seçip telefonunuzu yeniden başlatın. Cihazınız artık rootlanmıştır... Güle güle kullanın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder