18 Mayıs 2017 Perşembe

E-Okul nedir?

E-Okul nedir? Milli eğitim bakanlığı tarafınca 2007 yılında aktif olmuş bir web tabanlı öğrenci ağıdır. Ocak ayında hizmet vermeye başlamış okul yönetim bilgi sistemidir. E-Okul’da temel esas; herhangi bir öğrencinin ( öğrenim üyesinin ) okulda başladığı ilk günden, mezun olana kadar ki süreçte yapılan tüm bilgiler, devamsızlıklar ve notları içermek ve bilgi vermektir. E-Okul Nerelerde Kullanılmaktadır? İlk olarak Milli Eğitim müfredatının yetkisi olan her yerde kullanılmaktadır. Başlıca ; ilk okullar, özel ilköğretim okulları, devlet liseleri, eğitim kurumları ve anasınıfına kadar gider. E Okul’da Neler Var? Kuruluş aşamasından itibaren öğrencinin temel olarak okula kayıt tarihi, dosya bilgileri ve resminin sisteme işlenmiş hali vardır. Burda alternatif olarak yaptığınız nakiller, alınan nakiller, devamsızlık girişleri, devamsızlığın takibi ve okulun ders programından, gireceği dersler ve ders öğretmenleri, sınav tarihleri, gelişim raporları işlemlerine kadar bütün bilgileri e okul veli bilgilendirme sistemi’nden bulabilirsiniz. E-Okul’da Olanlar? Artık öğrencilerin sınav notları, proje ödevlerinden aldığı notlar, notlardan gelicek ortalamalar gibi herşeyi " Not Bilgileri " kısmından öğrenmeniz mümkündür. sistem hala gelişmektedir. Kaynakça

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder